Hardcover

566 pages

Description

Velké a tajné show (Kniha umění #2)  by  Clive Barker

Velké a tajné show (Kniha umění #2) by Clive Barker
| Hardcover | PDF, EPUB, FB2, DjVu, audiobook, mp3, RTF | 566 pages | ISBN: 9788071911777 | 4.60 Mb

Existuje moře snění, do kterého se může člověk ponořit jenom třikrát za život. Ten, kdo ovládne moře snění a přizpůsobí si ho k obrazu svému, může se světem, ve kterém bojují dva základní principy, manipulovat jako bůh a zanechat po soběMoreExistuje moře snění, do kterého se může člověk ponořit jenom třikrát za život. Ten, kdo ovládne moře snění a přizpůsobí si ho k obrazu svému, může se světem, ve kterém bojují dva základní principy, manipulovat jako bůh a zanechat po sobě neodstranitelný odkaz.

Svět ani moře snění už nikdy nebudou takové, jako byly do osudového střetnutí...Skutečnost není tak skutečná, jak si lidé myslí. Někteří něco tuší a své předtuchy si navzájem sdělují. Nicméně ne každá zpráva dojde na místo určení. Zaměstnanec pošty Randolph Jaffe při pročítání nedoručených dopisů začne do tohoto tajemství pronikat. Ale to mu nestačí. Rozhodne se být jeho součástí. Stane se z něj Jaff, bytost posedlá temnotou a neohlížející se na nic a na nikoho. Co se stane, pokud získá a ovládne tajemné Umění?

Dokáže Jaffa zastavit Fletcher, který se mu vyrovná silou, ale ne krutostí?Malé kalifornské městečko Palomo Grove ještě netuší, že se má stát dějištěm boje na život a na smrt, který hned tak neskončí. Protože Jaff a Fletcher mají děti...Romány Cliva Barkera ohromují čtenáře po celém světě neuvěřitelným rozsahem předkládaných vizí a každá jeho kniha se ihned stává bestselerem.

Velké a tajné show se pak dostává až k děsivě novým výšinám. Fantasie, hrůzný příběh, znepokojivá báje - to vše dohromady v tomto nezapomenutelném eposu Clive Barkera dopadá plnou silou autorova mimořádného talentu. „Jednoduše vyjádřeno, říká Barker, „je to o Hollywoodu, sexu a Armageddonu. První knihou Umění vytvořil Clive Barker veledílo obrazotvornosti, které zkoumá zakázaná území naší duše i nejzazší kouty srdce. Rozsáhlý, triumfálně kouzelný a komplexní román Velké a tajné show je právě o lidském životě.

Enter the sum